مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-09پزشكي

استقبال از پویش ملی سلامت/ افزایش تخت های بیمارستانی در جنوب کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از استقبال مردم در پویش ملی سلامت خبر داد که 50 هزار نفر غربالگری شدند و گفت: تعداد 450 تخت به تخت های مصوب بیمارستانی اضافه شده است.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از استقبال مردم در پویش ملی سلامت خبر داد که 50 هزار نفر غربالگری شدند و گفت: تعداد 450 تخت به تخت های مصوب بیمارستانی اضافه شده است.

  دکتر علی اصغر خیرخواه- در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت پیشگیری در کنترل بیماری های غیر واگیر اظهار کرد: با اجرای این پویش شناسایی افراد مبتلا به فشارخون و دیابت در منطقه تسریع خواهد شد و پویش همزمان با سراسر کشور تا 15 دی ماه با هدف افزایش شناسایی انجام می شود تا افرادی که از بیماری خود اطلاع ندارند، تحت مراقبت و درمان قرار بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت شناسایی به موقع و ادامه پیگیری و مراقبت بعد از این پویش افزود: پیش بینی می شود 100 درصد جمعیت هدف بالای 18 سال یعنی 527 هزار نفر در منطقه جنوب کرمان غربالگری شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه بیش از 50 هزار بیمار دیابتی تاکنون در جنوب کرمان غربالگری شدند، گفت: معاونت های مختلف در اجرای پویش در کنار کادر بهداشتی همکاری لازم را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از پویش ملی سلامت/ افزایش تخت های بیمارستانی در جنوب کرمان

استقبال از پویش ملی سلامت/ افزایش تخت های بیمارستانی در جنوب کرمان